Saturday, August 22, 2009

أنا مش مفارق



أنا مــش مــفارق ------ أنا بس هسكن فى المفارق
ايوه هسكن فى المفارق
وبنى فيها قصر عالى ------- مــن خـــيالى
قصر عمدانه حكاوى ------- كل ليله فى حضن ليله
تحكى أيامنا--الجميله
كل كلمه من كلامنا ------ كتبتها دواوين طويله
حتى النجوم حتى القمر----- جايه تحكى عن لقانا
جايه خايفه اليوم افارق ----- ونا مش مفارق
أنا بس هسكن فى المفارق
جو قصرى اللى بنيته من خيالى ---- وياعمرى الى قضيته
فى حب غالى
ويا كل كلام حنين عشنا فيه --- مهما نبعد قلبى وياك تلاقيه
مش مفارق -- ح أقول له أبعد ويسيب عيونى -- سهرانه وأبعد
أذاى --- أنام---- وأنسه ---أللآلآم
وأن فات حبيبى -------- فات الـسـلام
روحى لحبيبى خليه ينام ---------- عشان أجيله فى المنام
ومعايا -- من أحلى --- الكلام --غــنـــــوه
بيقولها الحمام-------- أنا مش مفارق
أنا بس هسكن فى المفارق

3 comments:

Razi Soliman said...

كلام جميل
تسلم ايدك يا قناوى
كل سنة وانت طيب
رمضان كريم

إسلام الحساني said...

انا شاكر على الزياره الجميله يا غالى وياريت كلو يعجبك
وشرفت المدونه ياحبيبى

الحياة الزوجية said...

تسلم ايدك على الكلمات